Duktig.

Har än så länge gett hästarna mat, varav jag fann en utav dom utanför boxen, Herr Castro hade nämligen öppnat upp dörrarna ut till hagen, same old same old, varför kan inte mina djur hålla sig där de blir placerade.. ;)
 
Boxarna är mockade, sista pissbädden blev påbörjad men inte avslutad då mina krafter tog slut, hö och vatten blev påfyllt, Älgen fick lite kärlek osv osv.
 
Sen blev jag hungrig, då åkte jag hem och bakade en äppelkaka som jag nu sitter och trycker i mig. Mäster bakaren Ronja Håkansson. ;)
 
 
Alla tre ridbara bästar skall motioneras idag, Stina och Q skall till ridhus/ridbana och Castro skall ridas hemma, har inte riktigt kommit fram till hur han skall gå ännu, antingen galoppjobb i skogen eller tömköras.
 
 
Ja mycket mer än så har jag inte på hjärtat för tillfället. ;)
 
 
Den blivande hopphästen som inte vågar gå över bommar. ;) hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0