Dålig uppdatering.

Idag har jag varit kass på att uppdatera er om vad som hänt i mitt liv. Men här kommer det iaf, bättre sent än aldrig brukar man ju säga trots allt. ;)
 
 
Började dagen med att mata och släppa ut hästarna, samt mocka osv. Sen tog jag och Castro en liten promenad tillsammans, mycket mysigt må jag säga. ;)
 
 
Även Älgen fick komma ut en sväng, dock lite mindre gående för hennes del och mer äta gräs och lufta pälsen, tycker synd om henne att hon måste stå inne hela dagarna...
 
 
 
 
 
Sen var det hem och hoppa in i duschen och luncha med mormodern som gjort en sallad till mig, lyx! Vid 14 började jag jobba på Dahrves och slutade vid 18. Åkte direkt till Silikaten där mina häst stod sadlad och klar så det var bara för mig att byta om lite snabbt och hoppa upp på vilddjuret.
 
 
Q gick helt okej idag. Testade ett nytt bett på honom idag också, vilket han till en början inte verkade tycka om speciellt mycket men sen efter ett tag så gav han efter och blev riktigt riktigt fin faktiskt. Han är ju lite känslig med nya saker så han var väl tvungen att känna efter lite först. ;)
 
För tillfället vill han inte riktigt ställa sig till vänster, biter sig fast och helst ställer sig utåt, i högervarvet är han dock helt underbar att rida. Men efter lite jobb så blev han lika fin i vänstervarvet, så det går att jobba bort det iaf. :)
 
 
Mamma red Stina.
 
 
 
 
När jag kom hem var det kräftfest, 2kg helt för mig själv, dock orkade jag väl bara 1,5kg, men det innebär att jag har kvar lite tills imorgon! :)
 
 
 
 
 
 
Imorgon är det jobb 10-14. Sen om jag hinner så skall Q få gå en Pay n Jump på 1m och 1.10m, men det är ju då inte säkert att jag hinner. Hade dock varit bra om jag kunde rida en lite enklare bana på 1.10m innan han skall Debutera det på nästa tävling, bara för att få känna på höjden liksom. Men vi får se helt enkelt. ;)
 
 
Bild från förra Pay n Jumpen då jag var helt säker på att jag skulle dö någongång under denna 70cm bana. ;) Han har så himla gullig fluffman på denna bild också, hehe.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0