What to do.

Har varit ute hos Stina och Lilleman nu på morgonen och släppt ut dom samt gosat lite med den lilla i hagen ett (vilket jag trodde var) litet tag, men visade sig senare vara någon timme eftersom jag inte kom hem förens lite innan 12 (åkte ut vid 9)
 
Mockade ut två kärror från deras box eftersom de skall städa stallet, väntar nu på mormodern att hon skall komma hem från sin promenad så att vi kan åka ut dit igen så jag får hjälp med en liten grej. :)
 
Vid ca 4 skall jag jobba 3åringen och sen ut till mina andra hästar och rida en sväng på Castro innan Salkas hopplektion.
 
Så detta är vad som står på min "What to do"-lista idag.
 
Nu kom tant hem, så nu bär det av mot stallet igen. :)
 
 
Min vackra lilla åsna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0