Taggar.

Sitter och ser på lite filmer på mina djur och taggar lite till morgondagen. Lite ändringar har skett och jag har bestämt att även Castro skall få gå en klass i morgon (1.20m). Han har varit lite små grinig på sista tiden så därför tänkte jag testa honom lite innan DMet (som är på Söndagen) Och visst den lilla herren kan gå asbra ena dagen och sen dagen efter strejka, eller tvärt om, så egentligen kan man väl inte testa honom på det sättet kanske. Men men.
 
Det som är lite konstigt på sista tiden är att han har kunnat bråka i markarbetet när man pressat honom lite för mycket, men så fort jag börjat rulla runt över stegen så har han blivit jätte glad och fin, vilket är lite udda eftersom det brukar kunna bli värre när man börjar hoppa lite. Jaja han är ju lite knäpp den där röda, men det är väl därför man tycker om honom så pass mycket som man gör. ;) <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0