Lördag.

Har precis kommit hem från alla dagens äventyr, eller nej inte alla det är trots allt ett kvar. :)
 
Har hittills ridit båda Castro och Salka, båda fick ett ganska lugnt dressyrpass och båda gick helt okej, dock inte så bra som de kan gå..
 
Sen har jag även ridit Lillemors 3åring (Travare) som jag och mamma håller på att rida in. (Inte samma häst som jag hållt på med denne vecka)
Idag tog vi en liten tur i skogen i skritt, vilket hon gjorde bra, lite små bakis och sprattlig, men jag överlevde iaf. ;) haha
 
 
Nu skall jag kissa, duscha, äta något och sen åka videre ut till Sproge och kommer hem igen i morgonbitti.
Imorgon står det även dressyrtävling på mitt och Salkas schema, en Lb:2. Och så skall vi väl även försöka få upp boxarna i det "nya" stallet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0