Lite irriterad blir man...

När jag blev "Bästa young rider" på Nationella meetinget här på Gotland i somras så fick jag ett presentkort på en hästbutik vid namn "Horsemeup.se" á 1000:-. Perfekt, nu kan jag införskaffa mig ett par lite dyrare framskydd utan att behöva lägga ut pengar själv. Men nja det ser inte så ljust ut för tillfället.
 
För det första så gick det inte att beställa när jag skrev in presentkoden vid beställningen. Hur mycket jag än lade i "varukorgen" så stod det att jag hade beställt varor för 0kr och att jag då inte kunde beställa... Hörde då av mig till butiken och då sa dom att deras webb-kille/tjej var på semester men att de kunde fixa orden åt mig ändå. Efter kanske två dagar fick jag hem en Beställnings bekräftelse där det stod att varan skulle komma efter 5-7 arbetsdagar.
 
När det hade gått ca 14 arbetsdagar och jag ännu inte fått min vara så hörde jag av mig igen och då fick jag till svar att de inte hade skydden hemma och att leverantörerna var på semester men att jag skulle få min vara om ca 1 vecka.
 
Men veckorna gick och fortfarande fick jag inte mina skydd. Hörde då av mig ännu en gång och frågade vart skydden tagit vägen. Dom sa att de skulle dubbelchecka och se vart de tagit vägen. Detta var för ca 2 veckor sedan.
 
I Måndags(?) skrev jag ännu en gång och frågade om de "hittat" skydden, men har ännu inte fått något svar.
 
Det har nu gått över 2 månader sen jag beställde mina skydd och ännu har de inte kommit, samtidigt som de är väldigt sega på att svara på ens mail och frågor...
 
Känns lite oseriöst och inte så service minded, eller är jag bara ett "undantag"(?) Är det någon mer som handlat från den här butiken? Har ni i så fall haft samma problem??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0