Kass!

Har varit fullkomligt kass på att uppdatera de senaste dagarna, eller iaf på att göra lite roligare inlägg. Men har jobbat endel och haft lite andra saker för mig så därför har bloggen blivit lite lidande. ;)
 
 
Idag har jag iaf hunnit med att rida en häst och den häst som fick den stora äran var hästen vid namn Castro. Red lite dressyr på banan idag, han var väl helt okej men inte jätte kul precis. Han skötte sig fint hela tiden och hade ingen tendens till att grina ihop, men han släpper inte bettet som jag vill. Men men det kommer väl snart än så länge är det ingen katastrof iaf. ;)
 
 
 
 
Eftersom Sara hade körlektion på morgonen så hämtade  jag upp henne när hon var klar och vad skall man ha vänner till om man inte kan utnytja dom?? ;) Iaf så fick hon rida lite på Salka medans jag red på Castro. :)
 
 
 
Så fort mamma kommer hem så skall vi nog åka till Bygg Max och köpa lite stolpar till hagar, eftersom både Älgen och Q skall flytta in till helgen (och även Stina+Åsnan inom kort) så måste vi smälla upp tre nya hagar lite snabbt sådär. Men det fixar jag och mamma på ett knyck! (Säger man så??)
 
Sen vid 16.30 skall jag rida lite på Bea (3åringen) och vid 19.30 är det "Travfest".
 
Så ungefär såhär ser väl min dag ut idag. Älgen fick förresten vila idag. Hon skötte sig så fint igår när jag red. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde ju ha miljontals bilder på dig och alla dina hästar. Ändå tycker jag att du ofta lägger upp samma bilder?! :-p

2012-09-21 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0