Ibland har man problem.

Har länge sagt att jag skall hålla i mina pengar och inte köpa något mer på ett tag, men som ni kanske har märkt så har det inte gått speciellt bra...
 
Har en väst á 1200:- som jag beställt och skall betala, har även beställt schabrak+pannband á ca 800:- för länge sen som inte kommit ännu, och sen har jag ju beställt mina skydd som jag väntat på ett ganska bra tag nu och där går det några hundralappar.
 
Sen har jag precis köpt en hjälm för 1000:- som jag skall hämta ut idag, och inte för så länge sedan så köpte jag en tröja för 1000:- och lite annat småfix till stallet mm.
 
Jag är även inne på att köpa ett Back on Track Ländtäcke samt Nättäcke till min häst inom snar framtid och det går på ca 2800:- tillsammans, om inte ännu mera.
 
Mina 21 000:- som jag hade för inte så länge sen på kortet har snabbt gått ner till 14 000:- och då har jag som sagt inte betalat allt som skall betalas ännu... Hmm hur skall detta sluta, Lyxfällan kanske??
 
Nej efter allt detta är inköpt samt betalt så skall jag då inte öppna plånboken förrens årets slut. Iaf när det gäller "onödiga" saker. Mat till hästarna samt skoningar och sånt måste man ju betala dock.
 
 
 
(Gammal bild)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0