Hemme.

Kom precis hem. Alla hästar som jag hållt på med idag har skött sig riktigt bra, speciellt lilla Älg-kon som inte tog ett enda steg korsgalopp eller bytte bak i avsaktningarna när jag tömkörde henne idag. I vanliga fall brukar hon inte vilja galoppera speciellt mycket och efter ett halvt varv så brukar hon byta till korsgalopp, men idag när hon fick massa beröm så ville hon inte sluta galoppera, eller rättare sagt hon fattade galopp precis eftar avsaktningarna. Lite söt är hon faktiskt ibland...
 
 
 
 
Imorgon skall man fixa pass, leka med Sara och rida sina egna hästar, annars är det nog inte mycket annat som står på schemat. :)
 
Nu skall jag gå vidare till tven, om ni nu undrade vad jag skulle göra härnäst! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du åka utomlands?

2012-09-17 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0