Frågor+Svar.

Annie

Hur länge ska du ha kvar Salka?

 

Svar: Dealen är att jag skall ha henne tills hon blir såld, så det är väl på en ganska obestämd tid. :)

 

 

 

maya

Du vill ha Charlsan, bästa hopponnyn ever!:)

 

Svar: Om hon vore 20-30cm högre så hade jag inte tvekat en sekund. ;)

 

Hej, måste fråga, var kommer din rosa kavaj ifrån?? :)

 

Svar: Jag har köpt den på H&M, de har fått in massor med olika kavajer i olika färger som även passar som tävlingskavajer, det enda man måste göra är att sy på en extra knapp då kavajen är ganska urringad, men det följer med en extra knapp så man behöver inte byta ut alla.  :)

 

 

 

Anonym
 
Du eller hästen? :-p
 
Svar: Jag såklart! Hehe Nej i detta fall var det faktiskt hästen jag menade, annars brukar det vara mig själv. ;)
 
 
 
 
Emma

Vad är det för treåring?

 

Svar: Den heter Beatrix och är ue. Briar. En söt liten brun pålle på kanske 1.60m(?). :)
 
 
 
 
Anonym

Hur gick dressyrtävlingen?

 

Svar: Det gick väl inte speciellt bra. Jag råkade pressa henne lite för mycket på framridningen då jag ville ha upp och ihop hennes form lite, hon går ju gärna lite lång och låg. Samtidigt som jag hon irriterade sig på mina sporrar, tog dom som jag har när jag hoppar. Så hon exploderade lite i några övergångar samt längningar, men när hon inte gjorde det så var hon finare än vad hon någonsin varit. Poängen gick mellan 3or och 7or, så om hon inte hade blivit irriterad på mig så hade hon nog fått uppåt 70%. :) Det är ju trots allt djur med egna åsikter vi sitter på och inte maskiner. ;)

 

 

Fia

Oj va han har växt!
Va fin han har blivit! :) 

 

Svar: Ja den lille fjanten har vuxit och blivit ett riktigt kralligt litet monster. ;) Haha Det börjar bli lite svårt att snutta när morsan hans är en liten plutt. ;) 

 

 

 Jag har sagt det förr och säger det igen, verkligen jätte kul att ni kommenterar samt ställer lite frågor, det blir så himla mycket roligare när man får lite respons på det man håller på med. ;) Fortsätt så. ;)

 

 

 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0