Film från hoppträningen.

Bättre sent än aldrig, eller hur är det man säger?! Mycket linjer och enligt mig ganska svåra linjer, jag själv har ganska svårt för linjer med 3 samt 4 galoppsprång och det blir ju inte lättare när det är på böj. Men Salka gjorde allt perfekt och jag fick en väldigt bra känsla på alla linjer, hon stärker verkligen ens självförtroende den där lilla hästen. :) <3
 
Fick ta med en liten extra snutt i slutet när jag klappade henne eftersom i resten av filmen ser det ut som att jag inte ger henne något beröm alls, vilket jag gör hela tiden. Ja man är ju kanske lite töntig ibland och överdriven, men vill inte heller verka som att jag inte ger dom små liven någon kärlek. Hehe ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0