Vill hem!

Börjar bli riktigt tråkigt här på lassis. Vill inget hellre än att bli frisk och fräsch så jag kan rida alla djuren själv. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar att sitta på den gamla rödas rygg, och framför allt hur mycket jag saknar att tävla honom, trots våra 20 fels rundor. ;)
 
Det här hade inte kunnat hänt mer olägligt, jag hade precis köpt min dröm 4åring, skulle precis flytta hemifrån till ett ställe där jag hade hästarna precis utanför dörren, skulle få en klok ridbana, kloka hinder, skulle fortsatt utbildningen med Älgen som utvecklas milslängder varje vecka nu, Salka hade börjat sniffa på lite högre höjder på träning och gjorde det riktigt bra, skulle börja sätta igång Stina igen efter vilan och fortsätta tävla Castro på 1.40m nivå, men nej allt detta får jag lägga på hyllan nu, och inte bara någon vecka utan flera månader..
 
Men vi skall klara oss ur detta också, förr eller senare....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Misan

Vilken fin bild :)

2012-10-15 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0