Usch fy och blä.

Skruven är väl numera insatt i munnen, vilket resulterar i smärta, blodsmak i hela munnen samt en massa irrriterande stygn, jag som precis hade blivit av med de andra stygnen..
 
När de bedövat och skulle börja skära, borra och allt de nu skulle göra så fick jag panik, ville bara springa därifrån, trodde hjärtat skulle hoppa ut ur kroppen, så det slutade med att jag fick lugnande medel insprutat i armen, så det är inte mycket av operationen jag kommer ihåg, skönt! Men inte heller denna gång slapp jag smärtan efteråt och jag som tyckte mig höra att det inte alls skulle göra något ont, nej nej inte alls...
 
Jaja som sagt tidigare så är jag inte precis på toppen av livet för tillfället, man har ju haft bättre dagar om vi säger så....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0