Trött men ack så lycklig!

Fick som sagt åka ut till mina älskade hästar! Men först en tur till Dahrves där jag införskaffade mig en ny jacka (Hv Polo)
 
Sen åkte vi vidare till Stina och Lillen, och gud vad han förändrats, han har blivit en riktigt lurvbjörn och vuxit hela tre cm. :)
 
Sen var det vidare till de stora djuren. Först intervju, sen massa mys med dom allehopan. Helt underbart att träffa dom igen. <3
 
Lyckades till och med att mocka en box samt fylla på hö, ganska duktigt för en lätt handikappad person. ;)
 
Tyvärr så fick jag inte med mig kamerasladden hit så det blir inga bilder idag tyvärr, men imorgon skall jag försöka fixa det. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0