Tiden går..

 
Nu när man ligger här och inte har mycket för sig så går man tillbaka på youtube och ser massa gamla filmer (som man nog egentligen borde tagit bort). Tänk att det är två år sen jag fick höra orden "ni passar som handen i handsken", vilket jag enbart fått höra en gång i mitt liv.
 
Det var en kort men otroligt lärorik och rolig tid i mitt liv, det var väl här allt vände, när folk öppnade upp ögonen och ändrade synen och tänket om mig.
 
Jag kanske aldrig får sitta på en häst som verkligen "passar som handen i handsken" igen, men även ett par för små handskar kan bli precis lika sköna, man behöver bara "gå in dom" först.
 
 
 
 
 
Han har förändrats ganska mycket på två år

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har han förändrats? Ni var super ihop. Hur känner man att det här är "rätt" . Vad var så speciellt med honom.

2012-10-15 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0