Soffliggandes.

Idag har man varit lat och enbart legat i soffan hela dagen. Pallar inte att åka med till stallet längre, blir bara total less utav att enbart kunna mocka någon box och kanske fylla på några hö påsar, resten av tiden sitter man antingen i hästbussen och lyssnar på musik eller i ett kallt ridhus och ser på när mamma rider, och får skäll om jag försöker komma med lite tips om hur hon skall rida. Hästarna kommer man knappt i närheten utav eftersom det tar för lång tid om jag skall få mysa med dom, och ja mina hästar är väl inte dom mest keliga heller..  Kärleken får man när man sitter på ryggen. ;)
 
Så idag valde jag att stanna hemma och tycka lite synd om mig själv, någon måste ju göra det. ;) hehe
 
 
Nej man skall inte deppa för då tar rehabliteringen längre tid, det har doktorerna sagt, och dom skall man lyssna på.. Men dom säger ju också att jag inte lär tävla på detta eller nästa år, och när man hör sånt kan man inte låta bli att bli lite deppig, men om vi säger såhär, jag har en liten annan plan än vad de har, men om max 8 veckor så sitter jag på Castros rygg igen  (tänkte hoppa upp för någon dag sen, men fick inte av fadern min) och senast i Februari så skall jag tävla, så är det bara! (Fast även det känns som en väldigt lång tid)
 
Så pepp pepp snart ser ni nog mig och Castro på tävlingsbanorna igen, så lätt ger vi inte upp! ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

jag som skrivit en megalång peppkommentar så försvann allt :( men i belive in you! <3
doktorerna "ska" väl typ lägga fram värsta tänkbara scenario! jag red ju betydligt tidigare än jag skulle vilket många tyckte va helt idiotiskt men jag har ju aldrig varit bra på att lyssna, man kan inte tänkas hålla sig hur länge som helst ju!
lite skillnad är det ju dock på våra skador, men jag tror att det är viktigt att man har ett mål iallafall, annars hade jag nog gett upp redan i sjukhussängen.. på den nationella skulle jag vara med så va det bara ;) loveu!

2012-10-21 @ 20:49:00
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0