Road trip.

Skall snart iväg till mina kära djur. Fick ingen chans att följa med igår, så då får jag ta saken i egna händer idag, eller nja kanske inte fullständigt i egna händer, utan mormor följer med som assistent. ;)
 
Får se hur mycket min kropp orkar (och hur länge mormor orkar vara i kylan..), men planen är iaf att mocka 4 boxar och fixa höt. Hur mycket krafft de får nu för tiden har jag ingen aning om så de lämnar jag till "hon som fött mig". ;)
 
 
Annars är det väl inte mycket som försigår i mitt liv idag. Skall försöka skicka tillbaka pannbandet som var trasigt när jag fick hem det i Måndags, men det blir nog troligtvis imorgon.
 
Nej om man skulle ta och byta om till något varmare kanske.
 
 
My everything! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0