Lite stolt!

Har idag varit en tur på stan tillsammans med mormor. Kryckade mig överallt vilket slutar med rejäla svettningar, ont i händerna samt enorm trötthet. Men trots allt detta så tog jag mig igenom ett antal affärer, vilket jag är ganska stolt över. ;)
 
Annars händer inte mycket, var även iväg imorse och tog bort stygnen i munnen, så nu är jag stygnfri överallt, ganska skön känsla faktiskt! Med tanke på att jag haft närmare 40 stygn totalt de senaste veckorna. ;)
 
 
Eftersom mamma skall rida båda hästarna idag så stryker jag stallet. Det tar så lång tid och det är inte speciellt kul när man 90% av tiden sitter i bilen/ridhuset/larven/på en stol i stallet och inte kan göra något förutom att frysa... Men i helgen skall jag besöka mina bästa vänner igen!! :)
 
 
 
De två bästa på en och samma bild! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0