Långtråkigt.

Visst kan det vara ganska soft och skönt att bara ta det lugnt och se på tv, men inte dygnet runt dock. Jag är grymt uttråkad för tillfället, om jag kunnat så hade jag tagit bilen ut till hästarna och ridit några pass, eller iaf tagit med mig kryckorna ut på en liten promenad, men inte ens det klarar jag av, för det första så är jag riktigt kass på att gå med kryckor, jag är så obalanserad och håller på att snubbla omkull hela tiden, och när man inte ens få stödja på benet så är det inte så bra om man tappar balansen, här hemma går det helt ok att gå runt lite eftersom det finns väggar som man kan kasta in huvudet i istället för att sätta ner foten, och för det andra så blir jag så fruktansvärt trött efter kanske 20m. Inte kul!
 
 

Men man får väl tänka positivt, jag har inte så satans ont längre iaf. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0