Jag lever!

Trots dålig uppdatering så är det så, jag är fullt levande. ;)
 
Igår var det ganska fullt upp i mitt liv (fullt upp för att vara det livet jag lever för just nu iaf). Först åkte jag med (världens bästa) Sara till Hästloppisen som WRK hade anordnat. Dock var det kanske segt med folk och även ganska dåligt utbud, på vårt bort försvann det 4 saker på 3-4 timmar, och inget blev inhandlat för min del. Men det kanske inte är något negativt egentligen... ;)
 
Dock hittade jag (till en början) en kattunge som njöt av värmen under min jacka och där låg den i flera timmar och om jag inte tvingat bort den när vi var klara så hade den nog legat där några timmar till, så fruktansvärt söt! De sista 20min (?) så hade även den andra kattungen hittat till min varma grotta. :')
 
 
Sen åkte jag hem till Sara och blev bjuden på god tacco och senare på kvällen gick jag + hela min familj och såg på den nya James Bond på Bio. Förut har jag aldrig orkat se klart en hel James Bond film, men den här var (enligt mig) riktigt bra faktikst! Så jag rekomenderar den till er alla där ute. ;)
 
 
Ja det var väl min dag igår, det enda negativa var väl att jag inte kom ut till hästarna, men det får jag ta idag istället. ;)
 
 
 
Hittade inte sladden till mobilen så kan inte lägga upp bild på de små liven som gosade med mig igår, så istället fick det bli en bild på min fula lilla kisse Bo Gustav Jansson, eller Bossilago som min kära bror så fint kallar honom.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0