I väntan på bättre tider.

Sitter för tillfället här med världens bästa Fia.
 
För ca en timme sedan blev jag bjuden på kok korv med mos, egentligen är jag inte speciellt kräsmagen, men när det kommer till maten här så går det verkligen inte, mos äter jag dock inte, men kok korv kan vara väldigt gott och något jag inte trodde man kunde misslyckas med, tog en tugga och höll seriöst på att spy och sen dess har jag varit illamående och som sagt jag är inte speciellt kräsen av mig.
 
Eftersom jag knappt ätit något utav maten de har bjudit på så får man lite känningar av bitterhet när de är tvungna att gå fram och tillbaka med mat de behöver slänga, så bara för den skull så slängde jag en korv i sopen så det skulle se ut som att jag ätit lite iaf, man måste ju vara smart eller hur! ;) Hehe
 
 
Annars ser dagarna likadana ut, mormor ger mig sällskap om dagarna sem brukar Fia och Truls komma på Em och Kvällstid kommer mor och far och håller mig sällskap, så det funkar, även om jag helst av allt skulle vilja vara ute hos hästarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0