Dreamteam!

Har precis kommit hem från stallet. Jag och mormor lyckades mocka 3 boxar, fylla på 4 kärror nytt spån, fylla alla höpåsar, samt fylla på vatten i boxarna.
 
Visst tog det lite tid men vi klarade av allt utan större problem. Men herre gud så trött jag blev, i vanliga fall är ju inte precis det här arbetet speciellt hårt eller jobbigt, men för en halvt handikappad + en nybörjare så är det ett rena rama workout pass. ;)
 

Mockningen av Castros box var dagens höjdpunkt, han hade ingen lust att lämna oss ifred och skulle bara vara i vägen och mysa samt bita i allt hela tiden, han är allt för underbar ibland den där hästen. Det går inte att inte älska honom. Han tyckte även att matte hade tagit med sig väldigt roliga leksaker till honom, mina kryckor, så dom snodde han hela tiden och skulle svänga runt med dom, vid ett tillfälle fick han in en riktigt bra smäll på mitt knä, så det smärtar fortfarande lite i benet, men när det är Castro som skapar smärta så är det helt okej. ;) haha
 
 
 
 
Sist men inte minst så åkte vi en tur till Stina och Lill C. Hade tänkt att jag skulle mocka till dom också, men all min kraft var borta, så vi fick nöja oss med en liten mysstund i hagen. Dock bara med lillfjanten eftersom Stina inte hade någon lust att lämna höbalen. ;) Men Lillfjanten han lämnade hela flocken och kom galopperandes fram till oss, han gör en så lycklig den där lilla varelsen. :') <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0