Äntligen hemma!

Har precis kommit hem från Röntgen+Ortoped+Mataffär, eftersom vi tog Polon så fick vi inte plats med rullstolen, så jag har fått kryckat runt överallt, vilket kanske inte verkar som någon big deal egentligen, men när man nästan enbart har legat ner de senaste två veckorna så blir det en väldigt stor utmaning, iaf när man heter Ronja Håkansson.
 
Men nu har jag iaf kommit hem och skall snart trycka i mig en sallad. Benet såg så bra ut som det bara kunde, så det var ju skönt att höra, och sen har jag även blivit av med mina 32 stygn, så nu är det bara bad ass scars kvar. ;) Fy fan vad rik jag kommer bli när det här är över. haha nja kanske inte men lite pengar för alla skönhetsfel får man nog iaf. ;) 
 
Hej hopp!
 
 
 
Världens finaste Q!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag vet ungefär hur det är! När jag skulle hem från sjukan efter ha legat där i sängen i två veckor så tog det ungefär en halvtimme att gå ned till parkeringen och jag va typ dyblöt av svett haha. Konditionen försvinner på en gång när man bara ligger, helt sjukt! :p <3

2012-10-18 @ 14:41:11
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0