Äntligen har man fått sig en dusch, det tog sin tid men nu är jag någorlunda ren iaf. ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår att det måste vara väldigt tufft för dig just nu, men jag vill passa på att tipsa om en fantastisk bok/film som har hjälpt mig så otroligt mycket under mina svåra perioder. I juni tvingades jag avliva min häst, vilket inte alls var planerat.. Först deppade jag ihop totalt och var bara förbannad på livets orättvisa, men nu har jag börjat komma på fötter igen med hjälp från den där boken. Den heter The Secret, du kanske har hört talas om det innan, om inte, så skulle jag verkligen rekommendera den! Jag har märkt skillnad i mitt liv på en vecka bara.

Krya på dig!

2012-10-12 @ 12:46:52
URL: http://mullesdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0