Nytt liv, ny blogg.

Eftersom mitt liv inte riktigt ser ut som förr så kände jag för att skapa en ny blogg. Nytt liv=Ny blogg helt enkelt. ;)

Så ett tag framöver så kommer jag enbart att blogga här, någongång i framtiden kanske jag och Sara fixar en blogg tillsammans, men som sagt nu ett tag kommer ni enbart hitta mig här. ;)

Är för tillfället ganska så stolt över mig själv då jag klarat av att fixa allt utan någon annans hjälp, det är stort för en sån oteknisk människa som jag själv. ;)

Inom kort kommer det upp en liten presentation av mig, mitt liv och mina fina hästar. :)



Kommentarer
Postat av: Caroline

SV detta är ett rätt nytt märke så de har ännu inte börjat sälja till butiker men när de gör det så kommer vi att börja sälja detta märke;) priset är ca 80 pund har jag för mig..

2012-05-10 @ 20:56:07
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0