Nu flyttar jag.

Nu en vecka framöver så skall jag bo ute i Sproge. Familjen Strange skall till Grekland så då skall jag ta hand om deras djur medans de är borta. 14 hästar att hålla igång, det ni! Men jag skall få lite hjälp av en annan också och vissa hästar skall bara gå ca 3 ggr den veckan, så det är inte så mycket som det låter. :)

Nej om man skulle ta och packa ner de sista grejerna och äta lite frukost innan man beger sig till landet. :)

Förhoppningsvis så får jag låna deras internet så att jag kan uppdatera lite då och då, men vi får se hur det blir med det. :)

So long my friends!



Kommentarer
Postat av: Karolina Westberg

okej :) Tack för svaren :d

2012-05-15 @ 08:57:34
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0