Dagens första arbetspass avklarat.

Kom hem från travet för en liten stund sedan. Lite omstarter+materialfel drog ut på tiden lite, men annars har det gått som smort, slutade med en Diff på +-0:-, duktig Ronja! :)

Förutom travet så har jag legat på latsidan idag, först hade jag planerat in att rida både Castro och Salka innan travet, men eftersom Castro såg lite oren ut igår när jag tömkörde honom (skriver mer om det sen) och Salka har gått ganska många dagar i streck så bestämde jag att båda två fick vila idag. :)

Men jag och mamma skall iaf ut en tur med Älgen i skogen, mamma skall rida Liz häst. Så får vi hoppas att Älgen sköter sig lika fint som sist. :)


Efter Älgen blir det hopplektion på Obelix, så vi håller tummarna att det fina vädret håller i sig (om det är träning ute alltså) :)


Skriiver mer sen när dagen är klar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0