Dagen.

Nu är jag klar med allt hästeri för denna dag, nu är det enbart matlagning som står kvar på schemat, eller matlagning är väl att ta i, pappa skall göra smeten och sen skall jag steka plättarna. ;)


Dagen började halv 8 med skjutsning av mormor till hennes arbete (eftersom jag lånar hennes bil så kör jag henne till jobbet varje morgon) sen direkt ut till familjen Strange. Där blev det 4 pass idag, två på banan och två i skogen, 100% skötte sig bra och jag lyckades hålla mig kvar på alla hästar. ;)


Sen var det direkt ut till mina fina, Älgen fick vila idag medans Castro fick sig ett pass på banan, lite lätt och lagom bara, och han skötte sig finfint genom hela passet.

Efter Castro var det att mocka 4 boxar och fixa allt annat i stallet. :)






När jag var klar ute i Hästnäs så åkte jag hem en snabbis för att hämta pappa+kameran och sen till Traume för att hoppa den lilla favoriten. Idag var det första utomhusträningen för honom, ny bana=massa nytt att kolla på, så till en början var han lite spänd, men det släppte så fort vi började hoppa, och även denna lektion skötte han sig underbart bra, jag sitter bara där uppe och njuter så fixar han resten. ;)




Måste skaffa nya bilder på den fina!


Mamma red fina Salka en tur i skogen idag. :)







Som ni kanske föstår så lär jag inte hinna skriva 15 inlägg varje dag eftersom jag knapt är hemma något, men iaf 1-2st skall jag försöka få ihop. :) Ni får väldigt gärna komma med förlag om vad ni vill läsa om, och fråga på hur mycket ni vill och orkar, jag skall försöka svara på allt så fort jag kan. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0