Toppen!

Trött, öm i ryggen, ont i halsen, stel i nacken, ja the list goes on and on... Taggar nu för 8e(?) natten i framsätet på Volvon, med minimal sömn och maximal oro. Ja det här med att vara dräktig är något jag inte kommer pröva på igen inom snar framtid, min kropp är inte skapt för denna oro och sömnlöshet.

Men jaja det finns ju inte något jag kan göra åt saken för tillfället, bara hålla tummarna och hoppas på det bästa!!






Måndag


Kom hem från Stina runt kl. 7(?) Låg därefter i soffan och halvsov fram tills halv 9. Åkte då ut till hästarna på betet och red ett litet dressyrpass på Salka.


Hon blir bara bättre och bättre, speciellt galoppen(!), lite mer framåtbjudning bara så blir det perfekt! ;)







Sen var det jobb på Travet, där jag gjorde en "herre" förbannad hela 2 ggr, jag är ju bara för bra! ;)


När jag kom hem så tryckte jag i mig ett halvt kilo glass och sedan ut till stallet (lite halvt illamående) och tog ett dressyrpass på Castro. Idag var han lite mindre mjuk emellanåt, men allt som oftast lika fin som vanligt. :) Längtar verkligen till nästa tävling på den gamle, och då skall vi minsann inte samla ihop 41 fel som på Norrköping. ;) Hehe






Imorgon är det jobb på Dahrves mellan 13-18, mina hästar innan och sen skall jag även rida fina Obelix. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0