Tisdag.

Anledningen till denna otroligt dåliga uppdatering är vårt otroligt dåliga internet, men nu verkar det fungera helt ok iaf.


Kom hem för inte så länge sen och skall snart tillbaka till stallet och sova ännu en natt ute vid Stina. Blir inte så mycket sömn nu ett tag framöver för min och moderns del. ;)


Iaf så har jag haft en ganska chill dag. Åkte ut till Sara vid 13(?) och satt mestadels framför datorn och såg New Girl (Bättre serie finns ej) sen blev man lite avbruten av veterinärstid + ridning av OttoTotto.


Hoppade den svarta faran idag och det gick helt ok. Han är ruskigt fin den där hästen, slutade med att hoppa en oxer på 1.30m, Sara filmade så vi får väl se om det kanske kommer upp någon film eller ej. ;) Men som sagt han är riktigt fin och rolig att rida, trots att jag inte kan fatta galopp på honom. Hehe ;)






På vägen hem stannade jag vid mina hästar och tog ett litet kvällspass på superfuxen. Den hästen är så underbart fin nu för tiden så jag vet ej vart jag skall ta vägen, hoppashoppas detta håller i sig till Nationella nu så vi kan hoppa in lite fina placeringar, hade ju inte suttit helt fel! ;)





När ridpasset var klart så gav jag alla 4 djuren lite mat och sen åkte jag vidare och tog in fin Stina. Och som sagt så skall vi snart ut dit igen. :)





I morgon nalkas jobb mellan 10-18 för min del och efter det ut till djuren och rida något pass. En (förhoppningsvis) helt okej dag imorgon alltså. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0