Glad midsommar!

Själv är man så social och sitter hemma på midsommar tillsammans med familjen, sån är jag! Men det är väl lika bra när vädret är som det är. ;)
 
 
Idag har man fått hjälp av bästa Anna som ridit Salka, och förhoppningsvis så kommer hon fler gånger så länge hon är hemma på ön. Alltid lika trevligt!
 
Vi red en liten sväng på stora ängen och Castro var till en början lite små stel och släppte inte bettet helt, men efter en liten stund så blev han lika fin som han brukar. :)
 
Eftersom det var massa Midsommarfirande i änget så stod det + körde bilar lite överallt vilket Salka tyckte var lite läskigt, hon måste ju alltid lägga sin uppmärksamhet på allt nytt till en början. Men efter ett litet tag så såg hon jätte fin ut, man ser verkligen att galoppen har blivit bättre också! Det är fint det!! :)
 
 
Castro tycker då inte att det är helt okej att bli instängd i boxen när det finns massa fint gräs utanför, usch en sån hemsk matte han har! ;)
 
 
Imorgon skall jag ta mig ut till familjen Strange och rida lite hästar. Hade tänkt dra med mig modern så kan hon göra i ordning hästarna medans jag rider så går allt mycket fortare och jag kanske hinner med de flesta djuren (de är och tävlar på fastlandet denna helg så då agerar jag beridare)
 
Sen skall båda mina få sig en genomkörare på ängen, utav mig. Nu de senaste två dagarna så har Salka blivit riden av mamma och Anna så imorgon skall hon nog få upp mig på ryggen igen! Så får modern göra de andra roliga sysslor som att fylla på vatten och fixa hö, ni vet sånt där kul som alla vill göra. ;)
 
 
Det absolut snyggaste på Castro, SVANSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0