Dagens schema.

Ja vad skall man hitta på idag då?? Tanken är väl att man snart skall dra sig ut till stallet och rida, men först en titt förbi Stina+den lilla. :)
 
 
Men iaf så skall båda Castro och Salka få röra på sig idag, pga av allt som hände igår så fick det faktiskt vila igår, jag hade ändå bara planerat in lugnt pass på båda två igår så det gjorde nog inte så mycket. :) Dom klagar nog inte iaf. ;)
 
 
Idag skall nog Castro gå en sväng på banan och Salka en sväng i skogen.
 
 
Hade egentligen tänkt att njag skulle ut och jobba hos familjen Strange idag, men efter att ha försovit sig lite så hann (den billiga) bilen försvinna från uppfarten. Så de får klara sig med att jag kommer imorgon istället. ;)
 
 
Men nu skall jag iaf börja jobba mer ute hos dom igen, eller så mycket det går rättare sagt, skall ju jobba på Dahrves och Travet också, och sen skall väl tant (mormor) ha sin bil någon dag någon gång, men som sagt så mycket jag hinner och kan så skall jag ut till bonusfamiljen. Känner att jag har fått alldeles för lite ridning på sista tiden. Så får det ju inte vara!! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0