Snart iväg mot djuren.

Har nu tryckt i mig alldeles för mycket frukost och skall snart iväg till mina bästa vänner!
 
Först till Stina och prova tränset som jag lånat hem till henne, provade lite snabbt igår och det verkade passa fint men då utan bett, så idag skall det provas med bett. :)
 
Iaf så är tanken att hon skall få sig en liten tur på banan, får se hur mycket hon tänker bocka idag... Tur att hon är fullständigt kass på det! ;)
 
 
Sen skall vi iväg med Salka in till stan och hoppa lite, medans Castro får stanna hemma och äta gräs, dock så har han inte ledigt idag utan även han skall få röra på fläsket sen när vi kommer hem. I denna familj får man inte ledigt nej! ;)
 
 
Annars är det väl inte speciellt mycket som händer denna onsdag. :) Skall verkligen försöka få in filmen på Salka från Nationella också, har varit alldeles för lat på den fronten... :S Men jag skall skärpa mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0