Sluta handla!

På senaste tiden har det varit lite för mycket utgifter från min sida, visst kommer det in lite pengar på kontot då och då, men om man är smart så behåller man dom där och inte handlar upp dom med en gång, men sen är det väl kanske ingen som ansett mig som speciellt smart. ;)
 
 
Iaf så råkade ett litet träns åka med hem från dahrves idag, ett svart träns med lacknosgrimma samt blingpannband á 800:-. Och det "löjligaste" är att det är till Stina, ni vet hästen som mest står i hage och kommer göra det ett tag framöver. Men hon är värd allt min lilla kämpe! <3 (lite bilder kanske kommer upp senare)
 
 
Castro och Salka fick sig ett kort pass i "skogen", eller upp till fåren och hem igen, skritt+trav+galopp. Castro i täten, säkra Gunnar går fram överallt, eller hur var det nu igen? Juste en växt försökte överfalla honom idag, tvärnit upp på bakbenen och sen vända hem, ja sån är han min lilla röda, en riktig liten tönt när man hamnar utanför 4 väggar. ;)
 
Imorgon blir det ledighet för min del, hade tänkt åka in på dagen med Salka och hoppa lite klokt, har inte hoppat henne sen Nationella och hon skall tävla i helgen så det blir bra med en liten checkning innan. Hon är ju lite annorlunda emot Castro. :)
 

Nu har vi även planerat Castros nästa tävling vilket blir Eksjö 3-5 augusti, skulle egentligen till Riksmästerskapet (eller vad det nu heter) eftersom jag och Castro var högst rankade på Gotland i 1.30m (av de som anmält sig, typ 3 st, hehe) men så blir det inte då det var lite långt att åka och jag är väl inte allt för förtjust i gräs... Men vi taggar iaf till Eksjö nu, och vem vet Salkan kanske också får följa med. ;)
 
 
Nej nu måste jag hoppa i säng, det är en morgondag att tänka på också! (Hemskt så vuxen man börjar bli)
 
Du är guld värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0