Segt som satan!

Hatar vårt internet för tillfället, går knappt att komma in på någonting, men förhoppningsvis så blir det väl snart bättre då vi skall byta, men det är väl inget man skall hoppas för mycket på! ;)
 
 
Iaf så sköter sig hästarna helt ok tycker jag, man får väl smaka på gruset lite då och då, men så är det väl när man umgås med dessa djur! Trodde här om dan att jag brutit svansen men märkte sen att det bara var trosorna som hade åkt in i stjärten. ;) hehe Ops så fel man kan ha ibland...
 
 
Lilleman blev besiktad idag och det enda anmärkbart var att han hade 1cm överbett. Men annars är han perfekt min lilla korv. (enligt mig iaf) ;)
 
 
Annars så händer väl inte speciellt mycket i mitt liv, bara det vanliga, Dahrves, Travet, Sproge. Sen har jag råkat tvätta mitt swarovski armband i tvättmaskinen (för andra gången) så nu är det blankt och fint, ser nästan ut som nytt igen, lite krokigt dock. ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0