Saknaden gör ont!

Varför skall man kunna få så ont av att sakna någon/några. Varje dag tänker jag på er och varje dag måste jag hålla igen för att inte tårarna skall spruta ut, men vissa dagar går det inta att hålla igen och då kommer allt. Det gör så fruktansvärt jävla ont i hela kroppen! I 10 respektive 11 år fanns ni där vid ens sida varje dag, men inte längre och aldrig igen. Jag kommer för alltid att sakna er och ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta! <3
 
 
Vet inte hur jag skall kunna klara mig utan er en hel livstid... Ibland känns det som att smärtan aldrig kommer försvinna...

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2012-07-19 @ 00:54:33
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur har Cortino det?

2012-07-20 @ 10:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0