Ronja Renée Felicia Håkansson i egen hög person.

Här kommer lite fakta som ni kanske inte visste om mig.
 
- Jag är ganska folkskygg och tar nästan aldrig första "kontakten", inte för att jag är speciellt otrevlig (tror jag) utan jag tror alltid att folk inte vill ha något med mig att göra, jag är inte speciellt intressant. ;)
 
- Jag är otroligt höjdrädd, kan ibland tycka att hinder på 50cm kan vara höga på vissa hästar, men på tex Castro så tycker jag nästan aldrig ett hinder är högt. Konstigt det där egentligen.
 
- Jag har väldigt svårt för att visa känslor, kan tex inte "gråta ut" på någons axel, känns så fruktansvärt fel i mitt huvud.
 
- 8 av 10 gånger jag dricker så häller jag antingen på för mycket så drycken hälls över hela ansiktet, eller så börjar jag hälla innan munnen så att allt hamnar på kläderna.
 
- Jag tror väldigt ofta att jag är mindre än vad jag egentligen är, speciellt min rumpa och höfter, de brukar alltid få sig en smäll när jag går förbi saker.
 
- Jag har väldigt dålig reaktionsförmåga, vilket skrämmer mig ganska ofta när jag kör bil, speciellt när jag börjar tänka på att det lär finnas andra lika kassa bilförare där ute på vägarna.
 
- Väldigt ofta händer det att jag glömmer bort att äta mat, sen när man går och lägger sig så kommer man på att man inte ätit något på hela dagen, och då har jag inte heller varit hungrig.
 
- Jag är en väldigt lat person.
 
- Jag har ett milt Coca Cola beroende.
 
- Jag tror på ödet.
 
- Kameran verkar hata mig, fast jag tycker att jag ser helt ok ut i spegeln så ser jag alltid hemsk ut på bild, så antingen är det spegeln som ljuger för mig eller så är det kameran som hatar mig. ;)
 
 
Ja det var väl detta jag kom på just för tillfället, så nu kanske ni "känner" mig lite bättre. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0