Mums med mat!

Sitter för tillfället inne hos mormodern och har precis tryckt i mig lite sushi, tror nästan inte att det finns något godare här i världen, det skulle väl i så fall vara en kall och nyöppnad cola, men det är tveksamt. ;)

Castro fick sig en liten skritt+väldigt lite trav tur i skogen, trots Salkas träns+bett så var han ganska mjuk i munnen, den korta stunden jag arbetade honom då. Han hade inte heller några hyss sig för som han annars ganska ofta kan ha när man lämnar gårdsplanen, en lyckad tur helt enkelt! ;)

 
På Salka red jag ett litet kort dressyrpass barbacka på "ridbanan", ibland är man lite för lat för att hämta sadeln..
Iaf så skötte hon sig utomordentligt idag, jätte mjuk och fin i munnen och hade en helt okej egen motor, jag har inte riktigt trimmat upp henne ännu. ;) Skämt osido, hon blir bara finare och finare och rakare och rakare och tar för sig mer själv, jag behöver inte längre vara på henne framåt varje steg för att hon inte skall sakta av, så hon börjar nog få lite mer ork och muskler nu! :)
 
 
(går inte att infoga någon bild på denna dator så ni får stå ut utan ett tag)
 
 
Skall även svara på era frågor sen, jätte kul att ni kommer med funderingar och frågor, bloggen blir genast mycket roligare då! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0