Lite halvdålig uppdatering.

Jobb 10-18 och 5 hästar, gör så att man inte har så mycket tid till bloggningen tyvärr, och nu skall jag + päronen ut till Lillemor och hennes man på middag. Trevligt värre. :)
 
Som ni förstår så är det mor min som tagit hand om och ridit mina fina djur idag, hon är ganska bra att ha ibland faktiskt!
 
Båda två fick sig ett dressyrpass idag, Salka ett lite hårdare medans Castro fick ett pass med enbart skritt+trav, mamma är egentligen lite förbjuden att rida Castro, hon brukar endast få ta lite skritturer på honom när jag inte har tid att rida, men idag hade hon tagit friheten att även trava lite. Nu för tiden är det väl inte något större problem med att någon annan rider honom, då vi börjar bli ett ganska bra team han och jag, så även på dåliga och spända dagar så brukar vi kunna lösa det tillsammans. :)
 
Nej nu måste jag åka. Skriver kanske mer sen när jag kommer hem! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0