Bara ett "litet" problem.

För tillfället har vi ett litet problem, vi har 5 hästar, men kanske bara stallplats till 1 häst i vinter och det är väl inte sådär jätte bra kanske... 
 
När man har 5 hästar så är det ju ganska mycket som "ställer till det" när man inte har eget, för det första är det inte många stall som har 5 stallplatser lediga, för det andra får det inte kosta för mycket och för det tredje så kan det inte ligga för långt bort.
 
En lösning är att vi fixar 1-2 boxar till ute på Allekvia och har hästarna där i vinter. Den lilla flygeln till Tingshuset är ledigt så då skulle jag kunna bo där och fixa allt med hästarna själv. Vilket i slutändan nog kommer bli det billigaste alternativet. Men då måste man fixa nytt staket, lampor samt bygga nya boxar och det vet jag inte riktigt hur sugen pappa är på...
 
Själv är jag ganska inne på den idén faktiskt, förutom att jag kommer dö av rädsla att bo i "spökhuset" alldeles själv. Men min plan är att få dit Sara också. Varsitt sovrum bredvid varandra med dubbelsängar samt egen toalett (på båda), det kan hon väl ändå inte tacka nej till tycker man. ;) haha
 
 
Nej framtiden får väl helt enkelt visa hur det blir, men detta är iaf ett "litet" problem som jag och familjen har för tillfället...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0