Att jag aldrig lär mig..

Att man skall göra samma sak gång på gång utan att lära sig.
 
För mig är det helt omöjligt att äta något med socker i precis innan jag skall rida. Jag blir så fruktansvärt illamående och spyfärdig varenda gång. Men lär man sig något utav det? Nej självkalrt inte!
 
Idag gjorde jag samma misstag igen, jag lyckades trycka i mig en hel lyxshake precis innan jag skulle upp på Castro. Gud vilken bra ide verkligen! Hehe
 
Nej det var väl kanske inte jätte smart, men man kan ju undra när jag skall lära mig.. ;)
 
 
Eftersom jag inte mådde sådär jätte bra så blev det bara en tur på Castro idag, Salka fick alltså vila idag.
 
Castro fick sig dock en riktig genomkörare, först lite travbomar, vilket han gjorde bättre idag än igår, och sen samma träning över stegen, vilket han också gjorde väldigt bra idag! Han var riktigt duktig på att samla upp sig på bakbenen självmant i svängarna och på slutet började han även hoppa runt och stort över den lilla stegen, ibland gör dom där djuren en riktigt stolt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0