Ännu mera.

Nu har man varit så duktig och beställt ett par nya skydd också, jag skulle börja dra ner på handlandet eller hur var det nu?...
 
Nej men om jag skall vara helt ärlig så betalar jag inte mycket utav skydden från egen plånbok eftersom jag fick ett presentkort á 1000:- på en butik på nätet (horsemeup.se) Och då blir det bara 350:- som jag behöver betala själv. Helt ok för ett par Veredus Carbon Gel skydd. ;)
 
 
Ett par bruna fick det bli. För en gångs skull handlar jag något som jag faktiskt nästan behöver, för tillfället har jag ett par fejk då jag varit alldeles för snål för att köpa ett par skydd för 1350:-, känns inte helt värt att lägga ut så mycket pengar egentligen. Men nu när han skall få ett par fina dyra bakskydd (20års present) så måste han ju ha ett par fina framskydd också. Så nu när jag fick chansen så passade jag på. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0