Vissa dagar är inte som andra...

Jobbade som sagt på Dahrves idag, men tyvärr så slutade det inte riktigt som jag hade tänkt kanske..
 
Började med att jag fick synstörnigar och sen skulle jag skriva ett sms till mamma och fråga om hon kunde komma ut med något att äta till mig, det brukar ju bli bättre efter man ätit när man har migrän.
 
Men jag tyckte det var lite småsvårt att skriva rätt bokstäver, eftersom det flammade ganska mycket för ögonen, men tillslut fick jag till ett bra sms, trodde jag...
 
Iaf så ringer jag upp mamma så jag kan prata lite mer med henne eftersom smset började bli ganska långt. Men då när jag försöker prata så kommer det ut helt fel ord och min tunga lyder mig inte alls. Självklart får jag panik och börjar gråta.
 
Men efter ett tag så blir det lite bättre och jag kan prata ganska bra igen, så jag ringer upp henne och säger att jag mår bra igen,
 
 
Men sen märkte jag att jag inte kunde hitta ord till saker som fanns i butiken, jag var tvungen att läsa på alla skyltar för att komma på vad saker och ting heter. Tex så kom jag inte på orden schabrak, gaffel, short chaps, kvitto eller strumpor. När jag läste ordet "Ridstrumpor" så kändes det som att jag aldrig hört det ordet förut.
 
Så jag får panik igen och ringer till pappa som efter ett tag kommer ut och hämtar mig.
 

När jag kommer hem och skall läsa smset som jag skrev till mamma så fick jag mig världens skrattanfall. I mitt huvud medans jag skrev det så lät det hur bra som helst, visst det var lite svårt att pricka rätt på bokstäverna men jag läste igenom det ett antal gånger och tyckte det lät bra.
 
Men nej så var inte fallet, utan det såg ut såhär.
 
 
 
Jag trodde jag skulle dö av skratt när jag läste det!! Hehe Ibland undrar man om man kanske skall in på psykhus eller skaffa proffisionell hjälp! ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0