Ut till djuren.

Har precis kommit hem från jobbet och skall snart byta om och sen ut till hästarna. :)
 
Idag har Salka blivit provriden, men eftersom jag jobbat hela dagen så var jag inte med, men enligt modern min så skötte hon sig väldigt fint. Duktig häst! ;) Får väl förhöra mamma lite mera sen om hur det gick. :)
 
 
 
 
Så eftersom Salka blev provriden idag så är det bara en häst kvar till mig. Han skall nog få sig en tur på "banan" idag eftersom han har varit så himla dum på sista tiden när jag ridit ut själv. Så idag kör vi det säkra kortet. ;)
 
 
 
 
Har precis suttit och tryckt i mig ett halvt paket glass medans jag skrivit detta inlägg, så jag ser fram emot hur bra jag lär må sen när jag kommer upp på pållehästen.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0