Underbara väder!

Skall snart åka iväg till dahrves och jobba lite (12-18). Sen efter det skall jag börja med ett litet nytt projekt, jag skall nämnligen rida in en 3åring som en har frågat om jag har lust att göra, och självklart säger man inte nej. ;) Så den skall jag hålla på med ca 3ggr i veckan nu framöver ett tag. Spännande! :)
 
Annars skall jag även rida Castro idag, hade tänkt att jag och modern skulle försöka ta en liten tur i skogen tillsammans med Salka och Castro, en liten lugn tur eftersom Salka gått ganska hårt på sista tiden. :)
 
Och om jag hinner så hade jag även tänkt rida Älgen, men det får vi se om det finns tid till. :)
 
Hela den här veckan är det faktiskt ganska fullt upp för min del. Inte en dag då jag är helt ledig. Vilket är suveränt, ju mer man jobbar, desto mer pengar rullar det in, och jag behöver ju en del till vintern när jag inte lär ha något speciellt jobb och samtidigt ha 5 hästar som kostar lite pengar. ;)
 
Nej nu måste jag nog dra så att jag inte kommer försent! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0