Tillverka energi....

Jobbet är avklarat för dagen och nu återstår ridning av två hästar. Eftersom mamma har någonting med jobbet så har jag ingen hjälp av henne idag, men jag brukar klara mig ganska fint ändå faktiskt. Pappa skall iaf med och hjälpa till att fånga in hästarna om jag ramlar av. ;) hehe
 
 
Först och främst måste jag införkaffa mig energi, för fy satan vad seg jag är för tillfället, men det brukar kunna bli lite bättre när man kommer ut till djuren, bådas glädjetjut när man kommer, även om det inte är mig de gnäggar åt utan maten som de alltid få när man kommer så blir man ändå ganska varm i hjärtat. ;)
 
 
Nej upp med arslet från stolen och göra något nu kanske, så man kommer hem innan midnatt iaf. ;)
 
 
Min underbara kamel! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0