Ronja du behöver inte fler träns...

För tillfället har jag kommit in i en tränsköparperiod. Träns har förut varit något jag tyckt varit ganska tråkigt och dyrt att köpa, men på senaste tiden så har jag köpt träns på träns på träns på träns. Okej kanske inte riktigt så pass, men nästan faktiskt.
 
Det senaste tränset som följt med mig hem är detta nedanför till Stina á 800:-. Detta känns väl lite som ett väldigt onödigt köp eftersom Stina enbart står i hagen för tillfället. Men ibland så råkar sånna här saker hända mig... ;)
 
 
 
 
Sen har även Salka 5 olika träns att välja på, alltså ett träns för varje månad jag haft henne, typ! Två Dyon, ett JW och två från Hööks.
 
 
 
 
Castro däremot är inte speciellt bortkämd när det gäller träns, eller egentligen är han väl det eftersom två av Salkas träns egentligen är Castros, men så fort man byter träns så går han verkligen jätte dåligt, han vill ha sitt halvbilliga träns från Treadstone. Hehe
 
 
 
 
Men trots att jag har ganska många träns, och behöver inte alls fler eftersom jag knappt använder de jag har, så går jag runt på Dahrves och kollar på träns och tänker "Det där hade Stina varit väldigt fin i, det kanske man skulle köpa till henne". Och om jag känner mig själv rätt så kommer jag tillslut att köpa dom där tränsen fast jag inte alls behöver dom. Jag har ingen kontroll på mig själv när det gäller sånna här saker helt enkelt. ;) Hehe
 
 
Idag haqr jag också beställt en namnbricka till Castros träns som jag skall sätta på nackstycket, så då blir hans träns hans alldeles egna och lite mer tillpiffat än vad det är nu. ;)

Kommentarer
Postat av: Misan!

Jag kom på vad som fattas alla dina träns..... HÄSTAR ;)

2012-08-11 @ 09:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0