Minirast.

Idag har det verkligen varit fullrulle kanelbulle, eller ja för att vara mitt liv iaf. ;)
 
Klockan 8 var jag ute hos hästarna och bytte hage på Älgen, hennes hagkompis Fisen åkte idag så då fick hon flytta över till grannhästarna. Så nu går hon tillsammans med en fjording och en nordsvensk båda två 3år precis som Älgen. Så förhoppningsvis får de lite kul tillsammans. ;) 
 
 
 
När hagbytet var klart så tog jag en liten ridtur på banan på Castro. Tränade lite förvänd galopp idag vilket han tyckte var apjobbigt, med skötte sig dock helt okej. Lite stel är han fortfarande och släpper inte loss så som han brukar göra, men han var helt okej fin idag ändå! :)
 
 
 
 
Sen kom Sara och gjorde mig sällskap en stund (typ 1h) fram tills det att jag skulle börja jobbet på Travet. Så nu har jag precis kommit hem igen. Om lite mindre än en timme så kommer mamma hem och då skall vi åka ut till hästarna igen och köra in iaf Salka till Silikaten och hoppa henne lite.
 
Senare skall jag ut till Dahrves och ta en liten sväng på Obelix också. :)
 
 
Men nu skall jag äta något och sen byta om! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0