Lite duktig!

Åkte hem till Sara igår kväll efter alla äventyr med hästarna, mysigt värre!
 
Eftersom jag inte börjar förens 13 idag så passade jag på att rida en häst nu på morgonen, man kör förbi vårt stall när man åker hemifrån Sara, så nu är iaf Castro avklarad för dagen, väldigt skönt.
 

Idag jobbar jag till 18 och efter det så skall Fia hjälpa mig med Salka, eftersom hon skall tävla dressyr på söndag så behöver vi lite hjälp och tips. Red även för henne igår, vilket betyder att jag har endel träningsvärk idag, så vi får se hur mycket jag orkar. Hehe ;)
 
 
Nej nu skall man kanske hoppa in i duschen så man inte luktar snusk när man är på jobbet. ;)
 
 
 
 
Jag skall även försöka svara på era kommentarer också, har haft endel att göra på sista tiden så jag har tyvärr inte haft tid!! Men så fort jag får en liten lucka så skall jag svara. :) Jätte kul att ni kommenterar by the way!! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0