Jaha vad skall man göra nu då??

Föräldrarna+mormodern är uppe på fastlandet och hämtar två boxar som vi skall montera upp i stallet, så de kommer inte hem förens inatt någongång. Även brodern min är uppe på fastlandet och spelar match, vilket gör att jag är helt ensam i det stora huset.
 
 
Har redan varit ute hos hästarna och mockat, fixat all mat och ridit båda hästarna så nu har jag inget kvar på "måstegöras-listan", så nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra. Städa huset gjorde jag igår, så inte heller det kan jag göra. Hmm Jag får väl tvätta lite grejs här hemma och sen kanske packa ihop alla grejer ute på Hästnäs som skall ut till landet. Vi får se helt enkelt.
 
Först och främst hade jag tänkt svara på alla era frågor och kommentarer!!!!!! :)
 
 
Både Castro och Salka gick en tur på banan och båda var helt underbart fina! Salka har blivit så fruktansvärt fin de sista dagarna och Castro var nästan så mjuk och fin som bara han kan vara idag. Jag har två helt underbara hästar helt enkelt! :')
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0